Under kniven

Idag har jag legat under kniven för att ta bort en hudförändring. Läkaren hade ingen aning om vad det kunde vara så den blev skickad för bedömning. Om ett par veckor får jag svaret vad det är för något och om den ofarlig eller inte. Samtidigt är det dags att ta bort de fyra stygnen jag fick. Har ju haft rätt så ont idag efter att bedövningen släppte och suttit på en tvåtimmarskurs bara en timme efter operationen =( fast kursen var kanon. Det är en depressionskurs där vi bara är 5 deltagare och vi får jobba mycket med KBT, Mindfulness och hemuppgifter. Jag tror det kommer att vara riktigt givande =) och nästa gång kommer jag kunna sitta utan problem ;P

Den stora dagen då flyttlasset går börjar närma sig och jag känner att tiden krymper med stormsteg =( men lyckliga jag får hjälp av min underbara mor som kommer ner imorgon. Nu ska jag ta en go härlig tablett som förhoppningsvis kommer stilla smärtan så jag får en dräglig sömn inatt.

Natti, natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0