Käftsmäll

Idag har jag kört slut på mig själv så jag lyckades med det omöjliga att få en stropp att lossa från säck-kärran så den åkte som i en rekyl och smackade till mig över läppen. Ren tur att jag missade ögat och tur i oturen att det var nya stroppar med helt plastklädda krokar så skadorna inte blev värre än de blev. Eftersom det hände ute så var det bara att spotta ut blodet som kom och få gjort det jag höll på med.

Idag ringde jag flyttfirman som ska köra mitt flyttlass för att kolla om dom hade flyttlådor att hyra ut men då visade det sig att det redan var bokat 30 lådor och att dom hade räknat in packning av lådor på flyttdagen.
Eftersom vi ska flyttstäda i helgen så bad jag att få lådorna redan idag så jag hinner packa allt innan städningen så det inte blir någon fördröjning på måndag när mina efterträdare ska in.
Det tar på det nu men det är massor kvar ännu att packa.

Pöss, pöss <3

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Vet inte om du fick mitt sms för några dagar sedan? I alla fall, lycka till med flytten! :)

2012-09-28 @ 04:04:58
URL: http://dayswithjen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0