En sån dag!

Har varit hemma i en timme nu och vill helst gå och lägga mig men Johanna e i duschen nu och behöver nåt i magen innan sängen. Sen behöver man ha den lilla stunden också där man pratar om hur dan har varit.

Gick hemifrån 7.50 i morse och har varit på språng sedan dess. Var mitt första besök på sjukgymnastiken idag och fick en jättebra sjukgymnast. Ska börja träna i varmbassäng två dar i veckan. Efter det gick jag och tog prover ang. knät, sen en sväng till Johannas skola. Från skolan till ortopeden på mölndal, stämmer hennes gissning att det är mensiken blir det operation inom den närmaste månaden.

Sen rullade det på med grejer som skulle göras. Jag hann t.o.m. träffa Therese en sväng på stan men nu värker händer som sjutton. Det är ingen höjdare och flänga runt en heldag på kryckor.

Skulle haft av en bild som min underbara brorsdotter gjort i paint, men datorn och jag hade olika åsikter.


Kommentarer
Postat av: Nattis 2.0

DU har gjort fint. Dock är texten lite för liten att läsa, tror du att du vill/kan öka upp den lite?

2010-04-28 @ 11:34:07
URL: http://www.metrobloggen.se/Natthemligheter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0